Friday, October 1, 2010

saya pemalas -_-

ehem ehem , cuti sem dah start and i'll spend my 6 weeks at home and currently without doing nothing.
haha , well aku kan pemalas. haha whatever , it's not that i wont help you mum but let me chill for some
space. bajet lahh tension sangat pun nak space space plak kan. cetttt. haha.
for your info , hidup aku bangun pagi or sebenarnye macam dah nak tengah hari kan , haha pastu makan mandi ke
ape ape lahh then online and tido. dah simple. haha. jahanam jahanam.
i need to work on my weight , nanti gemokk dowh huhu.

now , i'm currently listening to radio and guess what aku asyik terserempak dengan lagu ni je.
lagu sape ntah tapi kalau tak silap pantai merdeka ke tajuk nye. hell yeah sebab cinta aku bukan
kat pantai merdeka. haha. layan je ah bosan sebab semua dah tido pun. and aku pun macam dah agak ngntok nih.
mr. P , awk suke en reply ke call ke time orang dah tido , sekarang ntah bwat ape tak tau , kang orang
tengah syok syok mimpi david beckham , name awk pun naik kat skrin phone tu.
haishh , sabar jelah tau. chow ah. need my sleep now. nite nite ~

No comments:

Post a Comment