Wednesday, October 13, 2010

connection..


first of all , just wanna tell you that i miss you badly. and now i'm not denying that.
thank you.


hey , i'm spending my days all the way from morning err well actually arternoon until night at my home. please dont ask me where i have my holidays for this semester break. well , my dad is busy with his work and my lil sis is not yet to have her school break rite now. me and my mum will just sit down quitely at home doing the houseworks and of course the TV. haha.

sometimes memang bosan dowh duduk umah je. tapi takpe lahh kan ape nak buat. naseb baek skang ni tengah musim sukan komanwel so aku manfaat kan lah mase mase senggang aku tengok event yang berlangsung tu.

aquatic diving : this is awesome dude ! ahah. aku memang jadi follower acare nih tau. dah boleh hafal dah name name peserta tu bukan stakat yg represent malaysia je aku ingat , abes sume aku tau. haha. dah laa sume kachak kachak , badan tough plak tu. perghh memang terbaek lah kan. yang paling aku ingat alexandre despatie from canada , wallauuuwehh , hensem habes. haha dah laa dive die pun cun. memang emas la cmtu and not to forget untuk bryan nickson or yang cina tu ( sorry confiuse name ) or fakhrul md zain , all the best tu you yea , make malaysian proud okay ? Malaysia Boleh ! haha. naik semangat. and petang ni pkul 7.30 aku nak tengok gymnastic rythm haha. pun best :)

No comments:

Post a Comment