Monday, October 4, 2010

Lagenda Budak Setan


this part is best for me at this moment , how to be alone with my soul.
Lagenda Budak Setan
although a bit late for me to watch this story, and probably other people who have long been watching this story but I just want to share my opinion of this great work ,

filem ini antara yang terbaek untuk aku tonton bagi tahun 2010 , yess aku jarang pegi tengok movie dah tempat aku takde panggung an , tapi cite ni memang terkesan kat hati aku. tak tau kenape maybe sebab jalan cerita yang tak bosan kot , plus pelakon yang berjaya hidupkan watak dorang. so , memang hampir menitis lahh air mate ni kan. haha.
farid kamil and beautiful lisa surihani really makes me interested enough to not budge from the seat haha. plus , lagu soundtrack yang memang buat aku cair habisss ~

p/s : nanti aku letak lagu ' bila cinta ' kat blog ni ea , haha.

No comments:

Post a Comment