Tuesday, October 5, 2010

masa senggang :)

bosan tahap gaban. tu je yang aku boleh describe tentang aku sekarang. haha. nak update blog lahh. saje je. sebab takde ape nak buat dah. ala , korang pun suke bace kan latest update dari aku. so , meh nak update.

nampak tak lelaki kacak bergaya yang kat atas ni. ini lah David Robert Joseph Beckham. atau name komersial die David Beckham. apesal aku update pasal Beckham ? lahh , sebab aku ' die hard fan ' die la. entah kenape aku minat sangat becks. biar lah dah tue ke ape , bagi aku die sangat kacak. haha sekarang ni aku dah slow down sket. kalau tak dulu. pergghhh ! memang minat habis lah.

semua pasal beckham aku tau magazine ade gambar die aku beli even gambar die kecik je kat sudut atas tu hahaha. kalau mimpi jangan cakap ah. entah beratus kali dah termimpi kan awak nih. so , ini adalah salah sorang footballers yang aku minat. kire macam the first one in my heart lahh :)


No comments:

Post a Comment