Tuesday, February 1, 2011

whenthetimecomestojogetjoget.

hola hola :D
paham tak title entry aku kali nih ? aku memang suke kasi korang konpius. biar korang bukak
mate luas luas dan pahamkan. aku tau ..korang memang malas. dah ! tak paham sudah.
pegi jauh sane. haa here come come. catch it. *bile da dapat catch ( ape yang di-catch pun tak tau)
then , good dog. haha membe aku selalu buat. ape ingat aku PET kau ! marah tau. sentap makk.
hee okey sebab ape aku rase macam nak joget joget ?
sebab .....esok takde kelas. ahaha seronok lahh. sape tak seronok. tak de yang sentap sedih sedih
bile lecturer mengumumkan kelas CANCEL. penah ke korang bantah ? kalau ade yang penah tu ..
aku nak gi tabik laa. memang solute habess.
so esok aku akan balek mak bapak aku ambek. manje ? memang pun. aku manje tau ! hahaha.
actually tiket dah habes. malas nak naek bus pukul 7. eee aku cuak kot naek bus malam malam.
entah kenape. sebab tak biase kot. malam ni boleh laa buat keje. haha tidurr lambat. keje ape ??
RAHSIA :)

p/s : duduk dalam bilik , tak pasang lampu ? ape rase kau ? mesti lahh romantik :D

No comments:

Post a Comment