Tuesday, February 1, 2011

yourhairmakesmestress.

hai lagi sekali ye kawan kawan. haha aku lagi ! laa ni nak ajar mengucap ni. name pun blog aku. mesti lah aku je yang muncul. haha maksud aku , post lagi hari ni.
well semangat menulis blog membara lah sekarang.
dapat inspirasi kot. cewahh. hawkkktuihh punye statement.

ni nak share satu cerite. hari sabtu lepas , aku dengan rakan sekampung senegeri aku pegi lah keluar jap. niat nak betulkan phone aku yang tak boleh send mesej tu. then before sampai kedai yang nak terjah tu ( sebab jual phone yang tak boleh send mesej ) ,
terserempak lah dengan satu couple ni.
dalam hati aku dah terdetik dah. ape punye fesyen lahh rambut kau.
then my kawan sekampung senegeri tu pun cakap. well kalau dengan die , keluar lahh loghat
sebenar. kalau tak ' kau aku kau aku ' cehhh konon bandar lahh tu.
okey then membe aku starting. "astaga , ape ke hei lahh rambut bior cotek gitu gaye. eeeii koi tak kenan lalu jantan hak rambut ande bior berekor gini." then aku sambung.
"a'ah , koi tak kenan jugek. memang cukup membenci yang berambut macam ni."
maksud nye , both of us memang anti-lelaki yang berambut panjang.

aku hairan kot. apesal lah suke benor simpan rambut panjang ...
( bagi yang rambut pendek tu , anda tak terlibat oke ). aku cukup tak minat.
haha yelah tau laa korang tak peduli aku minat ke takk kan.
aku pun just nak voice out pendapat je.
walaupun muka kau se-hensem zac efron pun , tapi kalau rambut panjang , aku sumpah sumpah jugakk. tak geli ke ? eeee ntah. speechless.

tengok ni ..
( ni nak expose tatu ke rambut ?? haha lantak lahh )

kan macho macam ni :D

kan kemas macam ni :D

haa tengok ! from gambar gambar di atas terserlah yang aku suke lelaki rambut pacak.
kalau tak pacak pun , tolong lahh pendek. jangan lah macam jimbek je rambut rambut kalian tu. kalau nak sangat be-rambut panjang , please lah take care dengan rambut tu.
jangan biar je panjang tak terurus. tak cool tau ? haha

p/s : aku tension tengok membe lelaki aku rambut leper je. dah suh pacak tapi degil ! huh menci tau. btw , asal sume gambar contoh tu football player ? haha dah aku minat bola. tak pe lahh kan. kacau kau berak ke ? tak kan ?? :P

No comments:

Post a Comment