Monday, January 31, 2011

allofasudden.

ASSALAMUALAIKUM..
Hai hai hai ! serious lame giler kott tak update blog ter-sayang nih.
well semenjak dua tiga menjak nih , aku macam busy. *cett , macam pulak. memang busy wehh. sumpah tak tipu. haha hari hari
ade bawak balik bekal dari kelas ke kolej. meeting sane sini. memang mengalah kan memanda
memanda menteri lahh. kan ? tahap ke-busy-an nye tu , memang melampaui batas ! ahaha.

so , back to my title post hari ni. ALL OF A SUDDEN. haa ni yang nak bagi tau ni.
entah kenapa lahh kan , sekarang aku tengok kawan kawan aku semua semangat semangat tentang BLOG.
actually aku ni haa dah lame ade natang blog cute mute yang aku tak sudah sudah edit ni
(padahal adek aku kot tukang edit) haha. tapi maybe sebab post dan entry aku tak menarik.
dan aku pulak pemalas nak update tiap tiap hari , so macam
takde rase excited sangat lah kan.
tapi pagi tadi , classmate aku yang se-dari umurnya 13 tahun same kelas tu merangkap kawan sekampung senegeri kalau time kat shah alam ni semangat sangat dengan blog.
actually sebab sekarang musim bace blog best best kot.
yang follower nye tahap riban riban gitu.
aku pulak follower nye hanye sekuntum due. macam mane. haha takpe lah yang tu cerita
kemudian okeyy. yang member sorang lagi pun dalam proses buat blog.
therefore , aku pun nak jadi rajin majin lah update semua benda.
haha asal nampak aku update. asal pikir aku update.
haa takot tak ? takot kan. manje tau !!

p/s : camne ? nak jugak follower riban riban. dengar kate masyukk ! ahaha $$$


1 comment: