Friday, January 21, 2011

andthetearsarenolongerhere.

assalamualaikum .. hai korang semua. sorry tau dah lame sangat sangat tak update. well last
story mory banyak banyak pun last year ( ceh macam gempak je bunyi kan ? last year )
emm maklum lahh sekarang kan dah 2011. so a new year lah kan. and aku tak wish pun kat
korang and share my azam tahun baru * eceh , konon bajet ade je azam nye.
pape jelah -.-
and dengan kesempatan ini aku nak wish lahh happy new year kat korang semua yang sudi dan
sentiasa support blog aku yang ala2 do nih okey ?
tak kesah lahh dah lambat pun , as long as i nak wish :)

sekarang nak bagitau azam aku. emm ape eh ? cari pacar mungkin ?? hahaha tidak2.
azam tahun 2011 ini ialah nak capai cgpa at least 3.5 and above and plus , nak melangsaikan muet. huhu sadis tau. muet niii menci menci :(
paham lah kan kalau dah menci tu. mesti dapat agak dah muet aku macam mane. okeyy.
dah tak mau cakap. jumpe dalam post berikut nye plak. byee sayang sayang ku ..

No comments:

Post a Comment