Monday, December 20, 2010

promise maker.

hai awak ! awak lagi. haha yee saye tahu awak suke bace blog saye yang tak seberape
nih kan kan ? ( eeuuuww perasan lahh ) hee okey. back to the normal.
well aku ade keje yang sangat banyak. whhooooaaahhh tak terkire dengan jari jemari
dah tau. tapi aku ade je mase nak meng-update blog nih. emm takpe lahh. hilang tension
jap. sebab kelas baru je habis pukul 10 malam ni tadi. sampai malam tau kelas ku.
so this is the time to release tension. haa ? bajet lahh tension sangat.
lek luu sap kok luu. :D

okeyy ade kawan aku cakap , it seems to be bored kan when we just post something that
only involve our daily life or activities. thus , malam nih aku bercadang untuk tidak
menge-post pasal my routine for today. well currently aku sedang menikmati green pea
snack. sambil layan lagu ost love is cinta. haha sorry yee. saje je nak layan jiwang jap.
ahaha cause lagu nih dari tadi duk berputar2 dalam otak aku.
emm sebenar nye aku nak cakap tentang my prince charming ! haha or maybe future of.
hee. okeyy lets look for the criteria first yaa :)

these are the must in everyone's characteristics that they looked for. i guess.
  • beriman ( jaga solat , aurat and etc. )
  • pandai ambek hati mak bapak aku or the elders
  • baik hati
  • setia , tidak curang
and banyak je lagi sebenar nya kriteria2 laen yang baek baek belake hehe. and all of these are just common lahh. semua orang nak yang macam tu kan. seems perfect je kan semua even kite dah tau yang nobody is perfect in this world. huhu.
well selain daripada kriteria2 di atas , ade yang laen daripada laen yang
aku nak list kan. kire macam ini ialah kriteria pilihan aku. tapi bukan dalam post kali nih.
hee nanti sambung yee awak.
to-be-continued- chow ! ( jangan marah yee , tunggu :D )

No comments:

Post a Comment