Tuesday, December 21, 2010

beautiful liar.

hye korang ! haha saje buat gempak en en. kalau korang perasan lahh kan , aku punye title
entry semua macam link towards the same meaning. maksud nye semua macam ade kena
mengena. emm whether i was cursing someone ? let it just be my secret okeyy. hee i just wanna
see whether you all perasan tak tentang title entry tu semua. haha.

now , jom sambung cerita semalam jom. hehe tau lahh tak sabar kan kan ? ahaha.
okeyy the criteria that i look for towards my prince charming. hehe
lets start yeah !
  • rambut pacak. please lahh aku anti lelaki berambut panjang. sangat sangat ! kalau boleh macam rambut zaquan adha tu. haha smart giler tau :D
  • pastu mesti minat bola. tak kesah laa just minat tengok or maen. hehe sebab nyee aku kan minat bola , and pelik je kan kalau lelaki tak minat bola. must be kaki bangku. emm futsal pun boleh. ahaha.
  • badan yang agak tough. hehe baru lahh boleh melindungi.
  • ade sedikit seni mempertahankan diri. and i'll always be selamat ( err yeke ).
  • not a smoker. kalau smoker , cepat2 lahh berhenti yee.
  • ape lagi ape lagi ? owh , sporting ! mudah bergaul. kan senang gitu haha.
thats all untuk malam nih. nanti kalau ade yang aku nak add up , aku tambah yee.
okey sayang.
nak pegi study. see you mmmuuuaaahhh ! hehe :D

p/s : and theres no one yet. only you <3

1 comment: