Wednesday, August 25, 2010

tersangat mengantuk.

nak tau tak ? malam tadi siapkan forum BEL punye pasal , aku tdo pukul 3 pagi..bayangkan ??
tak penah plak aku tdo lambat camtu kalau esok nye ade klas..tp tak pe..berkorban sket en en..tak salah pun..
hmm ,
bosan pun ade gak nih , yela , tiap tiap hari aku lah orang yang paling last tinggalkan bilik sebab kelas aku sume start lambat , hahaha gembire tak ? gembire kan kan..
pastu yang akan sampai or abes klas awal ialah AKU lagi..haha aku jugakk ! bertambah laa gembire nye..tapi bosan jugak sebab tak de orang pun kat bilik..
ohh yea..
tadi forum dah selesai..
suke suke :)
satu lagi , dulu aku punye post pendek pendek je kan , skang aku tengok blog blog orang lain , mcm panjang2 je tulis nye..
so , let me try jugak..haha..sibukk !

No comments:

Post a Comment